برترين مرجع خبري دنياي موزيك برترين مرجع خبري دنياي موزيك .

برترين مرجع خبري دنياي موزيك

زندگينامه فرزاد فرزين خواننده پرطرفدار (بخش اول)

فرزاد فرزين (متولد 3 تير ماه سال 1360 در تهران) خواننده موسيقي پاپ و هنرپيشه است. او فارغ التحصيل رشته مديريت صنعتي از دانشگان آزاد است. سپس به دليل صداي خاصي كه داشته به هنر روي آورده و در كلاس هاي آواز شركت كرده است. ويژگي اصلي فرزاد فرزين اجراي كنسرت‌هاي نمايشي همراه با پرفورمنس هاي جالب است كه وي را از ديگر خوانندگان متمايز مي‌كند. او تك پسر خانواده است و يك خواهر بزرگتر به نام نيلوفر دارد. در زمان بچگي چون خواهرش كلاس پيانو ميرفت كيبورد موسيقي داشت و به فرزاد اجازه نمي دادند از كيبورد خواهرش استفاده كند، اما بعدها متوجه شدند كه استعداد دارد و او را نيز بايد ميفرستاند كلاس. پدرش مشاور وزير راه و ترابري است كه البته بازنشسته شده است و مادرش نيز هم رئيس ثبت احوال بوده و الان بازنشسته شده است. تيم مورد علاقه فرزاد فرزين پرسپوليس است وي همچنين تيم هاي بارسا و رئال را نيز دوست دارد. فرزاد فرزين سال ۱۳۹۰ وقتي ۳۰ سال سن داشت با خانم “شيوا كاكاخاني” ازدواج كرد و به جرعه متاهلين پيوست.


برچسب: فرزاد فرزين، فرزاد فرزين بيوگرافي، فرزاد فرزين در سريال مانكن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۵۶:۲۶ توسط:Samanta موضوع: بيوگرافي هنرمندان نظرات (0)

راهنمايي براي خريد ماشين اصلاح موي سر

در اين مقاله راهنماي خريد ماشين اصلاح مو را با تمركز بر ماشين‌هاي اصلاح عادي و پرقدرت، همراه با تاريخچه‌ي كوتاهي از تكامل ابزارهاي اصلاح مو دنبال كرده‌ايم. با شيك فام همراه باشيد.

تاريخچه‌ي پيدايش ماشين اصلاح موي سر

بشر از هزاران سال پيش، از وسايل مختلفي براي كوتاه كردن موي سر خود استفاده كرده است.

مصريان و روميان باستان ابزارهاي متفاوتي براي اصلاح موي سر و از بين بردن موهاي زائد بدن ساخته بودند.

 

فروش ماشين اصلاح مو سر

در تصاوير زير با نمونه‌هايي از ابزارهاي مختلف اصلاح موي سروصورت از پيش‌ازتاريخ تا اوايل قرن بيستم آشنا مي‌شويد:

• ابزار اصلاح موي انسان‌هاي نخستين و اقوام باستان

• انسان‌هاي نخستين از سنگي به نام «اُبسيدي‌يَن» (Obsidian) كه يك نوع سنگ آتش‌فشاني شيشه‌اي است براي كوتاه كردن موهاي خود استفاده مي‌كردند.

• در نزد برخي از مصريان باستان، تراشيدن موي سر، يك رسم رايج بود و به همين خاطر در ساختن ابزاري براي اين كار، يكي از پيشروان دنياي باستان محسوب مي‌شدند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۷:۲۳ توسط:Samanta موضوع: عمومي نظرات (0)

دلايل استفاده از ورق طرح سفال پرچين و مزاياي آن - ويلانما

ورق طرح سفال پرچين امروزه در ساخت و ساز از اهميت بالايي برخوردار است، زيرا داراي ويژگي‌هاي منحصر به فردي است كه مي‌تواند در خريد و فروش اين محصول نيز نقش به سزايي داشته باشد. ورق طرح سفال پرچين با طرح بسيار زيبا و شيك مناسب‌ترين مواد براي استفاده در سقف‌هاي شيرواني هستند. در حال حاضر بسياري از شركت‌هاي مختلف در كشور و خارج از كشور در زمينه توليد و طراحي انواع مختلف اين محصول مشغول فعاليت هستند كه مي‌توانيد در فروشگاه‌هاي مصالح ساختماني انواع مختلف و طرح‌هاي اين محصول را مشاهده كنيد.

مهم‌ترين كاربردهاي اين محصول مي توان در آلاچيق ها، ورودي‌هاي ساختمان و بام است كه براي هركدام از آنها بايد از سراميك مخصوص استفاده شود، زيرا اين سراميك طراحي و در اندازه‌ها و ضخامت‌هاي مختلفي طراحي شده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۱۸:۴۰ توسط:Samanta موضوع: عمومي نظرات (0)