برترین مرجع خبری دنیای موزیک برترین مرجع خبری دنیای موزیک .

برترین مرجع خبری دنیای موزیک

بیوگرافی شکیرا، خواننده معروف کلمبیایی (بخش دوم)

شکیرا پس از مدتی بر روی اولین آلبوم خود به زبان انگلیسی با نام "Laundry Service" شروع به کار کرد. "هرگاه، هرزمان" آلبوم بعدی او بود که در اواخر سال 2001 منتشر شد و او را در زبان انگلیسی نیز به یک ستاره تبدیل کرد. "Laundry Service" در جدول پاپ امریکا در مکان سوم و "هرگاه، هرزمان" نیز در بین ده آهنگ برتر قرار داشت. آلبوم بعدی او در بین ده آلبوم برتر و در مکان نهم قرار داشت. چهار سال بعد دو آلبوم به نام های Fijación Vol. 1 Oral و Oral Fixation Vol. 2 را منتشر کرد که به موفقیت وی افزود. ششمین آلبوم او با نام ماده گرگ در سال ۲۰۰۹ منتشر شد که با آهنگ جنجالی (وکا وکا) به عنوان ترانه اصلی تحسین زیادی را به همراه داشت و هفتمین آلبومش را در سال ۲۰۱۰ به نام (خورشید درمی آید) ارائه داد. آخرین آلبوم او به نام خود شکیرا که برای جام جهانی ۲۰۱۴ سروده شده بود منتشر شد.

جوایز شکیرا

شکیرا تعداد زیادی جایزه برنده شده است. او برنده ۵ جایزه از جوایز موزیک ویدئوی ام‌تی‌وی، ۲ جایزه گرمی، ۸ جایزه از جوایز گرمی لاتین، ۷ جایزه موسیقی بیلبورد و ۲۸ جایزه از جوایز موسیقی لاتین بیلبورد است. شکیرا همچنین یک بار در گلدن گلوب نامزد شده است. همچنین بالاترین فروش را در کلمبیا داشته است و بعد از گلوریا استفان، موفق‌ترین خواننده زن لاتین، با فروش بین ۵۰ تا ۶۰ میلیون آلبوم، است.

دیگر فعالیت های شکیرا

شکیرا از نماینده های رسمی امور خیریه در باشگاه فوتبال بارسلونا است. وی خیریه خود به نام (پاهای برهنه) را با هدف برپا داشتن مدرسه ها و کمک به والدین برای فرستادن فرزندان خود به مدرسه به جای فرستادن آنها برای کار تاسیس کرده و همچنین باشگاه بارسلونا توافقی با این موسسه برای اجرای پروژه (توسعه فوتبال برای جوانان و زندگی سالم) در شهرهای آمریکا و کلمبیا امضا کردند.


برچسب: بیوگرافی افراد معروف، خواننده مشهور، زندگینامه شکیرا، شکیرا خواننده،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۳۱:۵۹ توسط:Samanta موضوع: بیوگرافی هنرمندان نظرات (0)