برترین مرجع خبری دنیای موزیک برترین مرجع خبری دنیای موزیک .

برترین مرجع خبری دنیای موزیک

دلایل استفاده از ورق طرح سفال پرچین و مزایای آن - ویلانما

ورق طرح سفال پرچین به دلیل وزن بسیار کمی که دارد به عنوان بهترین گزینه برای بام‌ها و در برابر زلزله شناخته می‌شوند و این باعث افزایش استفاده و فروش آنها در سالهای اخیر شده است. در ادامه مقاله سعی خواهیم کرد توضیحات کاملی در مورد مزایای استفاده از این محصول و قیمت آن ارائه شود. با ما همراه باشید.

مزایای استفاده از ورق طرح سفال پرچین:

همانطور که در قسمت قبلی نیز اشاره شد، استفاده از ورق‌های طرح سفال پرچین در بین کلیه محصولات ساختمانی رایج‌تر است، زیرا مصرف کنندگان این محصول به خوبی می‌دانند که این محصول مزایای خاصی دارد. مهم‌ترین این مزایا عبارتند از:

 سازگار با شرایط آب و هوایی مختلف

 نصب کوتاه مدت

 سبک وزن باشید و از ایمنی بسیار بالایی برخوردار باشید.

 مقاومت در برابر بلایای طبیعی

 قیمت بسیار مناسب

 مقاومت این محصول در برابر طوفان و وزش باد شدید

زیبایی شگفت انگیز داشته باشید

 مناسب برای استفاده در شیب دار

استفاده از این محصول بیشتر در ساختمانهای شهرهای شمالی قابل مشاهده است، زیرا این محصول بهترین و پایدارترین گزینه برای شرایط آب و هوایی این منطقه است و همچنین برای سقف‌های شیروانی مناسب است.

دیگر مزایای ورق طرح سفال

صفحات طراحی سفال با کیفیت و دوام بالایی که داشتند، توانست توجه بسیاری از پیمانکاران ساختمانی را به خود جلب کند. اما سؤال اینجاست که دلایل استفاده از این محصول چیست که می‌توان در پاسخ به این سؤال ذکر کرد:

 نصب ساده و سریع: پیمانکاران به خوبی می‌دانند که می‌توانند این محصول را در کمترین زمان ممکن نصب کنند که این امر باعث کاهش هزینه‌های عملیاتی پروژه می‌شود.

 وزن سبک: وزن سبک این محصول امکان انتقال آن از یک مکان به مکان دیگر را آسان می‌کند و این باعث کاهش هزینه و زمان حمل ورق از شرکت به محل نصب می‌شود.

 زیرساخت‌های بسیار ساده. با اجرای یک مزرعه بسیار ساده و بدون نیاز به سازه‌هایی مانند چوب و فلز می‌توانید زیرساخت‌های لازم را برای این محصول ایجاد کنید.

 مقاومت در برابر آتش: ورق‌های طرح رس نسبت به دمای 720 درجه مقاوم است

 زیبایی بی نظیر: این محصولات با طرح‌ها و رنگ‌های بسیار شیک خود ظاهر ساختمان شما را ارتقا می‌بخشند.

 نیازی به رنگ آمیزی ندارد: به دلیل اینکه این محصولات در محل تولید نقاشی می‌شوند و بهترین رنگ‌ها برای آنها استفاده می‌شود، نیازی به رنگ آمیزی مجدد نیست.

در هنگام استفاده از این محصولات، انتخاب محصولی با بالاترین کیفیت و همچنین استفاده از متخصصان واجد شرایط برای نصب این محصولات بسیار مهم است تا تهدیدی برای سقف شما ایجاد نکند.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۱۸:۴۰ توسط:Samanta موضوع: عمومی نظرات (0)