برترین مرجع خبری دنیای موزیک برترین مرجع خبری دنیای موزیک .

برترین مرجع خبری دنیای موزیک

آشنایی با سلین دیون خواننده سرشناس کانادایی تباری (بخش دوم)

صدای او در اولین تور آمریکایش، گرفت

بی شک سلین دیون حنجره فوق العاده ای دارد اما این بدین معنی نیست که او همیشه توانایی خواندنی بی عیب و نقص را داشته باشد. به عنوان مثال زمانی که او اولین تور خود را در آمریکا برگزار کرده بود، درست در وسط کنسرت ناگهان صدایش گرفت، به طوری که قادر به ادامه نبود و اجرایش را همان جا متوقف کرد. علت این مشکل، التهاب تارهای صوتی او به دلیل استفاده بیش از حد از حنجره اش بود. اگر چه او بسیاری از مردم را از خودش ناامید کرد اما چاره دیگری نداشت. پس از آنکه مشکلش برطرف شد، بار دیگر روی صحنه آمد و این بار با احتیاط بیشتری به خوانندگی پرداخت.

ما به توانایی های سلین دیون شکی نداریم، اما آیا می دانستید که او قادر به خواندن به 5 زبان زنده دنیاست؟ او می تواند به زبان انگلیسی، فرانسه، اسپانیایی، ژاپنی و آلمانی بخواند! در واقع او با این توانایی خود می تواند دل میلیونها نفر را در نقاط مختلف جهان به دست آورد. زبان اصلی او فرانسه است، اما طبیعی است که او انگلیسی را نیز مانند زبان مادری اش یاد بگیرد. اما در مورد زبان های دیگر چه بگوییم؟ سلین دیون در حال حاضر یکی از ثروتمندترین زنان جهان است. ارزش خالص او حدود 630 میلیون دلار تخمین زده شده است. با وجود سخت کوشی و مهارت هایی که او دارد، طبیعی است که بتواند پس از سالها تلاش خودش را به چنین جایگاهی برساند.

کلکسیون کفش های او دیدنی است

برای ستاره سرمایه داری چون سلین دیون طبیعی است که بهترین خانه، ماشین، لباس و جواهرات را داشته باشد، اما چیزی که بیش از همه به خرید آن معتاد است، کفش می باشد. به گفته خودش، زمانی که او کفش می بیند، دست و پایش شل می شود. در حال حاضر او 500 جفت کفش در کمدش دارد که در مقایسه با دیگر ستاره ها، تعداد زیادی است. با این اوصاف، او می تواند که هر روز یک مدل کفش جدید به پا کند.

سلین دیون در اوت 2014، تمام کنسرت هایش را کنسل کرد

در اوت 2014، سلین دیون به دلیل بیماری همسرش تمام برنامه ها و کنسرتهایش را کنسل کرد. همسر او در سن 72 سالگی، از سرطان حنجره رنج می برد، به همین دلیل سلین تمام برنامه هایش را کنسل کرد تا در این شرایط سخت کنار همسرش باشد. این دوران برای خانواده آنها بسیار سخت گذشت، اما آنچه برایشان اهمیت داشت تنها سلامتی رنه بود. رنه نیز مطمئن بود که تا زمان مرگ، از حمایت، مراقبت و عشق سلین محروم نخواهد ماند. اوایل سال 2016، به بدترین شکل ممکن برای سلین دیون گذشت. از این رو که او همسر و دو روز بعد برادرش را از دست داد. اگر چه او در شرایط وحشتناکی به سر می برد اما به کمک خانواده، دوستان و هوادارانش توانست بار دیگر امید به زندگی خود را به دست آورد. برادر او نیز در زمان مرگش 59 سال داشت که به علت سرطان جان خود را از دست داد. سلین دیون تمام کنسرت های ماه ژانویه 2016 خو را کنسل کرد تا بتواند به شرایط طبیعی قبلش باز گردد.


برچسب: بیوگرافی، سلین دیون، خواننده، زندگی سلین دیون،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۰۶:۲۹ توسط:Samanta موضوع: بیوگرافی هنرمندان نظرات (0)