برترین مرجع خبری دنیای موزیک برترین مرجع خبری دنیای موزیک .

برترین مرجع خبری دنیای موزیک

زندگینامه فرزاد فرزین خواننده پرطرفدار (بخش اول)

فرزاد فرزین (متولد 3 تیر ماه سال 1360 در تهران) خواننده موسیقی پاپ و هنرپیشه است. او فارغ التحصیل رشته مدیریت صنعتی از دانشگان آزاد است. سپس به دلیل صدای خاصی که داشته به هنر روی آورده و در کلاس های آواز شرکت کرده است. ویژگی اصلی فرزاد فرزین اجرای کنسرت‌های نمایشی همراه با پرفورمنس های جالب است که وی را از دیگر خوانندگان متمایز می‌کند. او تک پسر خانواده است و یک خواهر بزرگتر به نام نیلوفر دارد. در زمان بچگی چون خواهرش کلاس پیانو میرفت کیبورد موسیقی داشت و به فرزاد اجازه نمی دادند از کیبورد خواهرش استفاده کند، اما بعدها متوجه شدند که استعداد دارد و او را نیز باید میفرستاند کلاس. پدرش مشاور وزیر راه و ترابری است که البته بازنشسته شده است و مادرش نیز هم رئیس ثبت احوال بوده و الان بازنشسته شده است. تیم مورد علاقه فرزاد فرزین پرسپولیس است وی همچنین تیم های بارسا و رئال را نیز دوست دارد. فرزاد فرزین سال ۱۳۹۰ وقتی ۳۰ سال سن داشت با خانم “شیوا کاکاخانی” ازدواج کرد و به جرعه متاهلین پیوست.


برچسب: فرزاد فرزین، فرزاد فرزین بیوگرافی، فرزاد فرزین در سریال مانکن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۵۶:۲۶ توسط:Samanta موضوع: بیوگرافی هنرمندان نظرات (0)

معرفی علی لهراسبی خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ کشور

 

علی لهراسبی متولد 20 فروردین 1355 در تهران است. او نخستین فرزند یک خانوادهٔ شش نفری است. پدرش از بازنشستگان نیروی هوایی و مادرش خانه‌دار ‌است. در رشتهٔ الکترونیک به تحصیل پرداخت و دارای مدرک کارشناسی الکترونیک از دانشگاه آزاد کرج می‌باشد. وی هم‌اکنون بیش‌تر در زمینهٔ تبلیغات و موسیقی فعال است، هم‌چنین یکی از مدیران پروژهٔ یکی از شرکت‌های نامدار تبلیغاتی است.

فعالیت هنری

پیانو را نزد مهرداد تاج‌کریمی آموخت. سپس به فعالیت در عرصهٔ آهنگسازی کودکان و نوجوانان پرداخت و در یک گروه کرال دانشجویی عضویت یافت. پس از مدتی فعالیت‌های جسته‌گریخته در عرصهٔ موسیقی تصمیم می‌گیرد تا فعالیت‌هایش را به طور جدی پی بگیرد. در سال ۱۳۷۹ شماری از آثارش را برای سنجش به دست مسئولین وقت صداوسیما می‌دهد و اندکی بعد با موافقت آن‌ها برای همکاری روبرو می‌شود و اجرای تیراژ سریال «کلبه سپید» به عنوان اولین حرکت رسمی او در عرصهٔ موسیقی پاپ امروزی رقم می‌خورد.


برچسب: بیوگرافی افراد معروف، علی لهراسبی زندگینامه، خواننده پاپ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۰:۵۷ توسط:Samanta موضوع: بیوگرافی هنرمندان نظرات (0)

آشنایی با علی زند وکیلی خواننده و نوازنده مطرح سبک سنتی و پاپ

 

علی زند وکیلی خواننده و نوازنده موسیقی متولد ۲۵ بهمن ماه سال ۱۳۶۵ در شهر زیبای شیراز می باشد. وی اصالت خود را لرستانی خوانده و اعلام کرده است پدرش لرستانی و اهل شهرستان پلدختر است و خود نیز متولد شیراز است. وی فعالیت های هنری خود را از سه سالگی با نواختن تنبک و آواز شروع کرد. زندوکیلی در سال 1377 به هنرستان موسیقی شیراز وارد شد و نواختن سنتور و پیانو را آموخت. سال 1381 به هنرستان موسیقی تهران وارد واز همان هنرستان فارغ التحصیل شد و در حال حاضر کارشناس موسیقی می باشد. وی به همراه برادر خود، محمد زند وکیلی گروهی را تحت عنوان زند بند تأسیس کرد. علاوه بر آن سابقه همکاری با گروه های دنگ شو، خموش، طلوع، نغمه کیمیا، شروند و گلبانگ را دارد و کنسرت هایی نیز به همراه این گروه ها برگزار کرده است.


برچسب: بیوگرافی خوانندگان، علی زند وکیلی زندگینامه، سبک سنتی، موسیقی پاپ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۵۳:۳۲ توسط:Samanta موضوع: بیوگرافی هنرمندان نظرات (0)

نگاهی به زندگی شخصی و حرفه ای شهرام شکوهی خواننده خوش صدای پاپ

 

شهرام شکوهی خواننده، آهنگساز و نوازندهٔ گیتار متولد مرداد ۱۳۵۴ در استان فارس از توابع ارسنجان روستای علی آباد است که در مسابقهٔ خوانندگی نکست پرشین استار مشهور شد. شکوهی موسیقی را از سال ۱۳۷۱ با کلاس آواز ایرانی شروع کرد و به مدت ۳ سال آواز کار کرد. او هم به گیتار علاقه داشت و هم به آواز سنتی. در دوران دانشجویی در حدود سال ۱۳۸۰ عضو گروهی بود که کنسرت‌های دانشجویی را برگزار می‌کرد؛ ولی بنا به دلایلی از موسیقی کناره گرفته و تا مدت‌ها تقریباً موسیقی را فراموش کرد و معتقد بود نباید به موسیقی به چشم یک شغل نگاه کرد. ورود وی به موسیقی حرفه‌ای در سال ۱۳۸۵ و با آهنگ «مدارا» اتفاق افتاد. این خواننده معروف در سال ۱۳۸۵ با دختری بنام دلارام ازدواج کرده و حضور دختر کوچولوی او به نام ملودی، گرمی این زندگی را بیشتر کرده است. ایشان تاکنون دو بار عمل جراحی قلب انجام داده که آخرین حمله قلبی او در جام جهانی ۲۰۱۸ بود که چند روز تحت مراقبت بود.


برچسب: بیوگرافی، شهرام شکوهی زندگینامه، خواننده ایرانی،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۴۶:۵۴ توسط:Samanta موضوع: بیوگرافی هنرمندان نظرات (0)

آشنایی با شهاب مظفری خواننده جوان پاپ

 

شهاب مظفری خواننده و آهنگساز جوان کشورمان متولد 7 اردیبهشت ماه سال 1367 در تهران می باشد. پس از پایان دوران متوسطه در دانشگاه به تحصیل در رشته ی کامپیوتر مشغول شد و در کنار آن به دلیل علاقه زیادی که به موسیقی داشت به فعالیت در این زمینه هم ادامه داد، او دارای مدرک کارشناسی رشته مهندسی IT می باشد. ساز حرفه ای او پیانو است که از کودکی یادگیری آن را آغاز کرد و مضاف بر آن، گیتار کلاسیک نیز، از سازهای دیگری است که در نواختن آن مسلط است. شهاب مظفری اولین آهنگِ خود را با ترانه و آهنگسازیِ خود در سال ۱۳۸۷ به نام “از وقتی رفتی…!” منتشر کرد که ورژن پیانوی این کار، بسیار پُرطرفدار ظاهر شد. اما بعد از آن با انتشار کارهای احساسی دیگر توانست به خوبی شناخته شود و هواداران زیادی را به دست آورد.


برچسب: بیوگرافی خوانندگان ایرانی، زندگینامه شهاب مظفری، شهاب مظفری خواننده، موسیقی پاپ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۳۸:۲۱ توسط:Samanta موضوع: بیوگرافی هنرمندان نظرات (0)

بیوگرافی شکیرا، خواننده معروف کلمبیایی (بخش دوم)

 

شکیرا در جست و جوی موفقیت "امیلیو استفان" همسر گلوریا را که یک فرد موفق در موسیقی بود به عنوان مدیر و تهیه کننده کارهایش انتخاب کرد. حرکت او زمانی نتیجه داد که آلبوم بعدی او در سال 1998با نام (دزد ها کجا هستند) موفقیت بزرگ تری نسبت به قبلی کسب کرد. مسئله دیگر این بود که آلبوم شکیرا، حدود 11 هفته رتبه اول بیلبورد آلبوم های لاتین را داشت، هر چند که تراک اصلی آلبوم "Ojos Así" اشاره ای واضح به موسیقی عربی بود که او از پدرش آن را به ارث برده بود. زمانی که گلوریا استفان پیشنهاد داد تا "Ojos Así" را به انگلیسی ترجمه کند، شکیرا تصمیم گرفت تا برای داشتن کنترل کامل بر روی کارهایش زبان انگلیسی را به خوبی یاد بگیرد تا بتواند خودش آنها را بنویسد. در افتتاحیه مراسم انتخاب بهترین های موسیقی Grammy سال 2000 او به عنوان بهترین خواننده زن پاپ به خاطر ("Ojos Así") و بهترین خواننده زن راک به خاطر ("Octavo Dia") انتخاب شد.


برچسب: بیوگرافی افراد معروف، خواننده مشهور، زندگینامه شکیرا، شکیرا خواننده،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۳۱:۵۹ توسط:Samanta موضوع: بیوگرافی هنرمندان نظرات (0)

بیوگرافی شکیرا، خواننده معروف کلمبیایی (بخش اول)

 

شکیرا ایزابل مباراک ریپل (متولد ۲ فوریه ۱۹۷۷) که با نام شکیرا شناخته می‌شود، خواننده، ترانه سرا، مدل، رقصنده، تهیه کننده و طراح رقص معروف کلمبیایی است. او در خانواده ای فقیر متولد شد. مادرش اهل کلمبیا و پدرش اهل لبنان بود، بنابراین شکیرا در کودکی هر دو نوع موسیقی را از دو فرهنگ مختلف یاد گرفت. شکیرا همچنین بسیار به راک اند رول گوش می داد و گروه های Led Zeppelin و the Beatles و the Police و the Cure و Nirvana را گروه های مورد علاقه ی خود می داند. او دانش آموخته تاریخ و تمدن عرب از دانشگاه کلمبیایی در لس آنجلس است. این خواننده در جام جهانی فوتبال 2010 در آفریقا با جرارد پیکه مدافع تیم ملی اسپانیا آشنا شد و آن ها با هم نامزد شدند، اولین پسر آن ها میلان در سال 2013 متولد شد و پسر دوم آن ها که ساشا نام دارد در سال 2015 به دنیا آمد.


برچسب: بیوگرافی افراد معروف، خواننده مشهور، زندگینامه شکیرا، شکیرا خواننده،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۲۶:۴۰ توسط:Samanta موضوع: بیوگرافی هنرمندان نظرات (0)

معرفی شادمهر عقیلی خواننده خوش صدا و توانای پاپ

 

شادمهر عقیلی خواننده، آهنگساز، تنظیم کننده، ترانه سرا و بازیگر ایرانی متولد هفتم بهمن ماه ۱۳۵۱ در تهران است. شادمهر عقیلی دارای سه برادر بنام های محمدتقی، محمدعلی، حمید و یک خواهر به نام پروین می باشد. دو برادر او شهید شدند (یکی در سربازی و دیگری در زلزله رودبار). شادمهر فارغ التحصیل موسیقی از هنرستان می باشد. فعالیت خود را از کودکی آغاز کرد. با ساز زدن برادرش به موسیقی علاقمند شد و فعالیت خود را در سن ۱۶ سالگی با پیانو شروع کرد. پس از آن در هنرستان به نواختن ترومپت پرداخت، شادمهر بعد از آن ویلون را به عنوان ساز تخصصی خود انتخاب کرد همچنین نواختن بیس را از یوتیوب آموخت. در سال ۱۳۷۶ از طرف هنرستان همراه یک گروه و فواد حجازی به صدا و سیما رفت. اولین آلبوم بدون کلام خود را که تنظیمی از قطعات قدیمی بود را در سال ۱۳۷۶ منتشر کرد و همزمان فعالیت خود را با صدا و سیما آغاز نمود.


برچسب: بیوگرافی، شادمهر، خواننده ایرانی، موسیقی پاپ، خواننده پاپ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۲۰:۴۲ توسط:Samanta موضوع: بیوگرافی هنرمندان نظرات (0)

نگاهی به زندگی شخصی و حرفه ای سینا شعبانخانی خواننده توانای پاپ

 

سینا شعبانخانی (متولد ۳ آذر ۱۳۶۸ در شهریار) خواننده و نوازنده ایرانی است. اولین قطعه رسمی مجاز وی با عنوان من بی قرارم در سال ۱۳۹۶ منتشر شد. شعبانخانی با تک ‌آهنگ «جادوی خاص» (با تنظیم حامد برادران) توانست به خوبی بین مردم شناخته شود که سومین اثر وی به‌شمار می‌رود. او اصالتا اهل شهریار می باشد و فارغ التحصیل رشته زبان ادبیات فارسی از دانشگاه سراسری در مقطع کارشناسی است. وی در سال 96 تیتراژ برنامه ماه عسل احسان علیخانی را اجرا نمود که سهم زیادی در شناخته شدن او داشت. این خواننده جوان کشورمان در یک خانواده هنرمند بدنیا آمده و یک خواهر و برادر بزرگ تر دارد و فرزند آخر است. پدر او نوازنده پیانو است و عمویش فارغ التحصیل نوازندگی پیانو از کنسرواتوار فرانسه و دیگر عموی او تورج شعبانخانی آهنگساز بوده اند و در رشد هنری سینا تاثیرات بسزایی داشته اند. سینا شعبانخانی متاهل است.


برچسب: سینا شعبانخانی، خواننده جوان، بیوگرافی، سبک پاپ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۱۵:۱۳ توسط:Samanta موضوع: بیوگرافی هنرمندان نظرات (0)

آشنایی با سلین دیون خواننده سرشناس کانادایی تباری (بخش دوم)

 

خانواده سلین دیون با خوانندگی او موافق نبودند

آنچه سلین دیون را تبدیل به یک ستاره کرد، جدا از توانایی هایش، حمایت های همسرش بود. در حقیقت خانواده سلین موافق با حرفه خوانندگی او نبودند و این رنه بود که تصمیم درست را گرفت و تمام تلاشش را برای ستاره شدن سلین به کار بست. او آنقدر این کار را با مهارت انجام داد که سلین نه تنها در زمان حیات همسرش، بلکه پس از مرگ او نیز همچنان یک ستاره ماند و درخشید.

او از آهنگ تایتانیک خود نفرت دارد

فیلم «تایتانیک» یکی از به یاد ماندنی ترین فیلم های تاریخ سینماست. نه تنها خود فیلم، بلکه آهنگ «My Heart Will Go On» که سلین دیون آن را خوانده نیز هیچوقت فراموش نمی شود. اما چیزی که عجیب است احساس خود این خواننده به آهنگش می باشد. سلین آنقدر از این آهنگ نفرت داشت که حاضر به ضبط آن نبود. در واقع همسرش بود که او را به خواندن این آهنگ تشویق کرد. مطمئنا پس از تاثیری که این آهنگ بر مردم گذاشت، نظر خود او نیز تغییر کرده است.


برچسب: بیوگرافی، سلین دیون، خواننده، زندگی سلین دیون،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۰۶:۲۹ توسط:Samanta موضوع: بیوگرافی هنرمندان نظرات (0)