برترین مرجع خبری دنیای موزیک برترین مرجع خبری دنیای موزیک .

برترین مرجع خبری دنیای موزیک

نگاهی به زندگی شخصی و حرفه ای سینا شعبانخانی خواننده توانای پاپ

شروع فعالیت

فکر می‌ کنم سال سوم راهنمایی بودم یکی از بستگانمان که نوازنده ارکستر سمفونیک تهران بود در خانه‌ یشان یک پیانو داشت که برای من خیلی جالب بود و همان پیانو را از او خریدیم با این‌که سازهای دیگری وجود داشت که هم یادگیری‌ شان راحت‌ تر بود و هم قابل‌ حمل بودند، اما من از پیانو و صدایش خوشم آمده بود و تصمیم گرفتم نواختنش را یاد بگیرم. قبل از آن، من فقط شنونده‌ی موسیقی بودم و هیچ فعالیت موسیقایی نداشتم. بعد از خرید آن پیانو، ۴ یا ۵ سال فقط نوازندگی می‌ کردم. استادم با من سبک کلاسیک کار می‌ کرد اما همان اوایل، این سبک برایم خسته‌ کننده شده بود. پیانو زدن را یاد گرفته بودم و دوست داشتم آهنگ‌ هایی که شنیده‌ ام را بنوازم و با آن بخوانم. لا به‌ لای همین نواختن‌ ها و خواندن‌ ها، به این علاقه‌ مند شدم که خودم آهنگ جدیدی بسازم و روی آن بخوانم.

اولین قطعات قبل از سربازی

سال ۹۰ قبل از رفتن به خدمت سربازی، قطعه‌ای به نام بدون تو تنهام و بعدها قطعه دیگری به نام کابوس تنهایی منتشر کردم که تنظیم‌هایشان از خودم بود. دوست داشتم این کارها را بخوانم و پخش کنم و البته بازخورد خاصی هم از آنها نگرفتم !دوستان و اطرافیانم ایراداتی به کار می‌ گرفتند که مربوط به تنظیم و میکس بود.

شغل دوم

من فروختنِ ملودی را به عنوان شغل دوست ندارم و نمی‌ خواهم به عنوان آهنگساز در مارکت موسیقی شناخته شوم. من خوانندگی را دوست دارم، البته همکاری‌ هایی با محمد علیزاده، پیام صالحی، میثم ابراهیمی، مصطفی پاشایی و… داشته‌ ام.

تک آهنگهای سینا شعبانخانی

هست و نیست - نزدیکای پاییز - دیوونه میشم - خوب یا بد - چشماتو ببند – عمداً - ماه عسل (سال ۱۳۹۶) - من بی قرارم - من عاشق توأم (المپیک ۲۰۱۶) - هم خونه - من بی تو - تب چشمات - چشمای مست - یار جونی - جادوی خاص ۲ (ریمیکس) - آخر کار خودتو کردی - اگه نباشی - ملک بانو - تنگ غروب - بارون ممتد - وای که دلم

آلبوم‌ها

جادوی خاص (۱۳۹۶)


برچسب: سینا شعبانخانی، خواننده جوان، بیوگرافی، سبک پاپ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۱۵:۱۳ توسط:Samanta موضوع: بیوگرافی هنرمندان نظرات (0)